I sa ovogodišnjeg
odmora u Herceg Novom imam malo materijala o odnosu mobilnih operatora prema korisnicima. Zadesio
sam se s namerom baš na Dan državnosti CG u istraživanju ponude za mobilni
broadband. Kako je praznik državnosti CG
padao i u neđelju, neredni dan je, normalno, bio i poneđeljak, da se ljuđi
odmore od praznovanja. Šalim se, naravno, nije Crna Gora ono što je nekad bila,
primetan je napredak u pristupu biznisu, naročito u marketima.
Na poslovnici
T-Mobile CG u HN zalepljena objava da sva 3 dana praznika poslovnica neće
raditi. Telekom CG jeste nemački tj. mađarski, ali praznik je crnogorski i
popusta nema, pa nek’ dođe milion turista u CG. A i došli su valjda da se
kupaju i sunčaju.
Poslovnica M:tel
CG podno Sahat kule radila je prvog dana praznika, u subotu, do 16h i onda
voljno nedelja i ponedeljak. Dokaz da su
Srbi i Crnogorci dva bratska naroda. Ja sam naivno mislio da će M:tel kao treći
operator da se ustrese što je turistička sezona, dolaze turisti i iz Srbije,
patriotski orijentisani...
Poslovnica Telenora
na puškomet od T-Mobile-ove: objava na vratima da radi svakodnevno, dva dana do
16h, trećeg dana normalno radno vreme do 21h! Piše i da će za rad u vreme
praznika zaposlenima biti isplaćena naknada po kolektivnom ugovoru.
Sami zaključite
ko je operator koji je istinski posvećen korisniku, koji prepoznaje situaciju
(letnja turistička sezona), koji je odgovoran prema svom biznisu u današnje
krizno potrošačko doba. Lično sam bio
svedok "praznične" kupovine pripaid paketa za mobilni internet u „pametnoj mreži“. Možda i nije bitno, 20 i kusur € gore-dole, ali
niko nije toliko lud da svake godine kupuje 3G USB modem od drugog provajdera. Usput,
modem možete i pozajmiti prijateljima ili rodbini, da doplate za sebe i surfuju
po Netu.... Evro po evro za provajdera. Da li je zato zovu pametna mreža?
Нема коментара:
Постави коментар