Tokom ove sedmice održana je 10. Telekom Arena, regionalna
konferencija (zatvorenog tipa) o elektronskim komunikacijama zemalja jugoistočne
Evrope. Iz šturih izveštaja u štampi i elektronskim medijima nije se moglo saznati nešto posebno, a ako je
neko od čitalaca prisustvovao bilo bi lepo da ovde sa nama podeli svoje
impresije. Na osnovu pročitanog, za mene je utisak izjava gospođe Irini Reljin
da ministarstvo sprema novu strategiju razvoja širokopojasnog pristupa, nadam
se da će biti na javnoj raspravi. Drugi utisak je izjava direktora
konsultantske kuće AT Kearney:
„Formiraju se nova pravila igre, nošena na četiri ključna trenda koja oblikuju telekom industriju: promena korisničkog mentaliteta, pritisak na tradicionalno telekom poslovanje, ulazak na nova tržišta i promena poslovnih modela....fokus na operativnu uspešnost ...pružanje osnovnih komunikacijskih usluga pada u drugi plan, ali se kompanijama otvara prostor za razvoj upravljanja platformi sa ponudom najrazličitijih usluga. Ključ je približiti se sve zahtevnijem i izbirljivijem korisniku i pružiti mu ono što želi, a telekomunikacijske kompanije imaju potrebne alate”, rekao je Derča.
Za korisnike sam pisao u nekoliko navrata, a pre par dana
sam ovde upravo pomenuo promenu poslovnog modela kao ključnu stvar za uspeh na
današnjem tržištu. Mali
dokaz i argument da na ovom blogu možete dobiti besplatne konsultanske savete
koji ne zaostaju za onima iz renomiranih kuća.
Lepo mi je rekao moj drug Rosi da nisam normalan šta sve pišem na blogu. Drugi, rekao mi je, za takva pisanija uzimaju lovu, a ja besplatno nekima otvaram oči i delim znanje. Da objasnim onima koji me ne poznaju: to je zato što sam ja jedan mnogo naopak i zajeban čovek, težak k'o crna zemlja i apsolutno za izbegavanje. Šta ću kad nisam mufljuz, uvlakač, poltron ili metiljavko.
3 коментара:
Neko radi iz ljubavi a neko za cash.
Vreme je uvek pokazalo da su veci strucnjaci koji rade iz ljubavi a ne iz pohlepe. Period. Tacka.
Veliki pozdrav :)
Da sam hteo da radim za cash, ovaj blog sigurno ne bi postojao a i ja ne bi bio JA. Lova me neće, ne znam da se prodam, loš mi je marketing i šta da se radi. Važno je da sam zdrav i da održavam neki identitet.
Pre neki dan sam sa jednim uspešnim mladim čovekom diskutovao malo o svojoj stručnosti - on reče da ne zna za mene i moj rad. I nije ni to problem, problem je što ni ja, koji toliko kao pratim struku i dešavanja u struci, nisam ni čuo ni video ono što je on radio i pokazao svoje stručno-liderske sposobnosti i kvalitete.
Ja prosto ne volim da mi nešto tako promakne i moram da se preispitam. Ali, verujem da je pametan momak dok me ne uveri da opasno grešim.
Hteo sam da mu poklonim zbirku svojih radova i tekstova, ali setio sam se u poslednjem trenutku jedne poslovice. Sad se zbog toga nekako srećan, jer sam izbegao još jedno poniženje.
Izvinjavam se svima koji moraju ovo da čitaju, ali lične frustracije negde moram da iživljavam.
Mislis na "ne bacajte bisere pred..." :)
Постави коментар