28 октобар 2015

Promene u RATEL-u



Izabran je, za narednih pet godina, novi direktor RATEL-a, dr Vladica Tintor. Prethodno je takođe radio u RATEL-u. Iz objavljene biografije vidim da je bio dobar i vredan student. S obzirom da je izučio sve nauke do doktorata, mogu samo da mu preporučim da malo iščita i ovaj blog (posebno temu Regulativa). Ako ni zbog čega drugog, da zna šta ga ovde čeka ;). Jer, regulativa nas zanima itekako!

Pred novim direktorom je izazovan period, jer su srpske telekomunikacije u stagnaciji. Ima dosta nedovršenih poslova, pitanje inspekcije, istinske regulative... Zanimljivo će biti i ako se Telekom proda – kako sa inostranim operatorima na domaćem tržištu? Ali, živi bili pa videli kako će novi direktor da percepira svoju ulogu i posao regulatora. Ja mu želim mnogo hrabrosti, odlučnosti i mudrosti da uradi nešto dobro za razvoj srpskih telekomunikacija. Na ovom blogu su čelnici RATEL-a (njihove izjave i stavovi) često bili „na tepetu“, od njih nam uostalom zavisi razvoj struke i ulazak tehnologija u narodne mase. Ja se trudim da sve bude principijelno, borba argumenata. Novog direktora verovatno isto čeka, očekujem njegov prvi veliki intervju u nekom novinama, pa da uporedimo gledišta i stavove. Ja bih zaista voleo da me novi direktor pozitivno iznenadi, dovoljno je mlad za tako nešto. Ima li nekog ko misli da sam optimista?

Нема коментара: