21 јун 2013

Svet, Svjet ili Svijet – svejedno!



Ja sam, priznajem, malo lenj kad je estetika i izgled mog bloga u pitanju. Mrzi me da stavljam slike da sve to izgleda primamljivije i priznajem da je izgled sajta stoga malo „sterilan“. Zato se trudim da tekstovi budu zanimljivi i intrigantni i da iz svega proistekne i neki moj stav i lično mišljenje, nadajući se da ću time izmamiti nekakvu diskusiju i razmenu mišljenja. Ljudi sa stavom nisu popularni, ali su autentični. To je stvar izbora.

Tek pre nekoliko dana stavio sam (konačno, mada ne znam šta mi bi!) preglednik saobraćaja i poseta na blogu. Moram da kažem da sam veoma srećan i ponosan što ima puno posetilaca iz bivših YU republika, koji uglavnom googlanjem nailaze na neke moje tekstove o telekomunikacionim temama. I sam sam probao više puta – ne možete tražiti neki „domaći“ telekomunikacioni pojam, a da vam Google ne izbaci nešto sa bloga „Svet telekomunikacija“. To je posledica trajanja i aktuelnosti i ja sam veoma ponosan na to i mnogo mi znači u trenutnim profesionalnim okolnostima u koje sam zapao! Hvala svim posetiocima koji razumeju ono što pišem i nadam se da im ono što pišem koristi za ono za šta im treba. Poseban pozdrav za studente i mlade inženjere – od vas zavisi budućnost!

2 коментара:

Vladimir Zivkovic је рекао...

Ja sam bas razmisljao nekoliko puta kako to da nemate gotovo nijednu sliku. Kakav bi tek blog bio kad bi se to malo estetski doradilo...
Medjutim, kada sam bolje razmislio ono sto zaista krasi ovaj blog su reci, tekst. I ukoliko ljude mozete zaintrigirati "samo" recima, onim sto napisete, mislim da ne postoji veci uspeh od toga.

Blog je zaista jedan od retkih koji se bavi ovom problematikom na nasim prostorima, tako da sve pohvale.

Saša Stamenković је рекао...

Vladimire,

Čast mi je i zadovoljstvo što si Ti jedan od mojih redovnih čitalaca!

Neka bude i "ja tebi serdare, ti meni vojvodo", ali stvarno mi je zadovoljstvo.