Ne mogu da uskratim čitaoce svog bloga za kompletnost informacije, a nekako je zgodno da svi ovi linkovi budu na jednom mestu:
- Generalni direktor Telekoma Srbija o spremnosti kompanije za konkurenciju;
- Nedeljnik NIN o budućnosti Telekoma. Neko tvrdi pazar, ali nisu Nemci ni laici ni naivni, a ni Slovenci...
- Direktor Direkcije za komercijalne poslove Telekoma o svemu pomalo, i još jednom o neprofitabilnosti fiksne telefonije - da vidim ko će biti toliko "lud" da baca pare za licencu!
Sve ostalo (po)kazaće budućnost.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
5 коментара:
Što se linkovanih intervjua tiče, jako je zanimljivo da je Radujko izjavio da Telekom ima 25.000 IPTV korisnika, a Lučić da ih ima svega 16.393. Pritom je Lučić intervju dao dve nedelje POSLE Radujka.
Čini mi se da o ozbiljnosti te kompanije svedoči činjenica da njeni prvi ljudi nisu u stanju da u javnost izađu sa usaglašenim podacima.
Uz to, živo me zanima koji je podatak lažan.
Da li je Radujko uračunao i radnike Telekoma i njima bliske osobe koje imaju IPTV za džabe? Ili je možda namerno preuveličao broj korisnika?
A možda je Lučiću neko podmetnuo pogrešne podatke.
Uvek je problem sa podacima, ali koliko za svog života i rada primećujem, malo koga podaci stvarno zanimaju. Naravno, pojedinci (i ja među njima) se izuzimaju i hvala Bogu da je tako!
Neću da branim Lučića (jedva sam se uzdržao da ne komentarišem intervju), ali on je, čini mi se korektno rekao, da je to cifra od kraja juna, a Radujko je verovatno baratao sa aktuelnim stanjem.
Bilo kako bilo, malo je, ali umorio sam se već od iznošenja podataka o kretanju broja IPTV pretplatnika kod drugih operatora. Dokaz da tehnologija i usluga sama po sebi ne može mnogo da uradi.
Sad sam proverio, u Lučićevom intervjuu piše kraj avgusta, a ne juna. Moja greška!
Onda je za mesec ipo dana pušteno skoro 9.000 novih IPTV ptp!? Nije nemoguće.
koliko znam takođe je javna izjava od istih tih ljudi bila da je na polugodištu bilo 11500 korisnika pa tako ispada da se dva letnja meseca kada inače ljudi idu na odmore napucalo 5500 korisnika i sad rekord od još 9000....
Taman i da ih delite džabe, to je malo mnogo ali za tu firmu znam "intimno" da uvek priča u planiranim ciframa i da uvek broji korisnike a ne profit pa me ne iznenađuje ovakav razvoj.
ali da ne ispadnem sad ja zajedljiv samo napred jer to može samo da donese dobro tržištu i krajnjim korisnicima.
He, he, "intimno" - lepo si to rek'o, prijatelju!
Постави коментар