Nekada se nagrada «Beogradski pobednik» odnosila na boks, a danas takvu sličnu Privredna komora Beograda (PKB) dodeljuje najuspešnijim kompanijama i privrednicima. Poslovni čovek godine po izboru PKB je generalni direktor Telekoma Srbija. On je u svom intervjuu datom povodom nagrade, otkrio da je za uspeh kompanije Telekom u prethodnih par godina ključno bilo usvajanje nove poslovne strategije u skladu sa tada nadolazećom krizom, transformacija preduzeća u tržišno orijentisano i obuzdavanje troškova poslovanja, uz hrabro donošenje odluka. U narednom periodu nagovestio je usklađivanje pomenute poslovne strategije sa okolnostima liberalizovanog tržišta sa namerom da Telekom i u fiksnoj telefoniji postane konkurentan kao što je to do sada bio u internetu i mobilnoj (skoro da sam ga citirao, pogledati Tanjugov video klip). S obzirom da Telekom u fiksnoj telefoniji drži gotovo 100% tržišta, ja ovo tumačim kao njegovo očekivanje (ili nagoveštaj) jakog udara konkurencije u fiksnoj. Internet segment i mobilna su, dakle, pod adekvatnom kontrolom, moraće malo da se obrati pažnja na fiksnu.
Očigledna mi je poenta onoga što je rekao generalni direktor Telekoma - kao što je rukovodstvo Telekoma amortizovalo ekonomsku krizu, tako će amortizovati i liberalizaciju tržišta. Možda nije na odmet primetiti da je čovek u jednom trenutku u svom izlaganju rekao da «ima tu još puno da se radi». Dok postoji svest da može bolje, ima izgleda i da će biti bolje!
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар