03 мај 2013

A moglo je bolje


Prijatno sam iznenađen objavljivanjem godišnjeg izveštaja o poslovanju Telekoma Srbija. S obzirom da sam njegov akcionar, zaista sam nestrprljivo očekivao objavljivanje na oficijelnom sajtu. Zadovoljan sam idejom da taj izveštaj po formi liči na izveštaje koje inače objavljuju veliki evropski operatori. To je znak da Telekom, usvajajući dobru praksu, ide u dobrom pravcu. Ima u izveštaju zaista mnoštva interesantnih detalja i činjenica, ne samo finansijskih.

Ali, neprijatno sam iznenađen “količinom” (materijalnih) grešaka koje se provlače u izveštaju. Ne baš sjajne rezultate probalo se maskirati sa previše teksta i tu se svašta provuklo i omaklo, nažalost. Stoga ću rezime poslovanja odložiti za nekoliko dana, u nadi da će neko pročitati ovo i reagovati da se greške isprave. Nekoliko puta sam na blogu isticao da Telekom mora da vodi računa o svom imidžu, uostalom ima i čitav PR sektor koji je u krajnjem odgovoran za ono što iz kuće ide u javnost. Tek, među 9000 i kusur zaposlenih mogao se sigurno naći neko dovoljno pismen (leksički, terminološki i strukovno) ko će da pročita, ispravi (nenamerne) greške i uobliči tekst, da zainteresovani građani i stručnjaci koji to čitaju ne nailaze na “da-ne-kažem-šta”. Mislim da Telekom, kao institucija ove države, to sebi ne sme da dozvoljava! Nikako! To što je meni žao ili me je malo sramota, nije mnogo bitno! Ovo je moj skromni doprinos da se stvari poprave i da se razmisli da nije svejedno!

Dakle, ako neko od onih koji imaju moć i odgovornost za adekvatno reagovanje pročita ovo, neka skrene pažnju nadležnima da se tekst izveštaja revidira, koriguje i vrati na sajt u korektnom obliku. Da se osećam dovoljno i potpuno stručnim, ja bih to uradio, no kao bloger mogu i da lupetam rizikujući da izgubim čitaoce koji će reći da nisam u pravu. “Originalnu” verziju sam “sejvirao”, da ne bi neko eventualno rekao da sam, daleko bilo, sve izmislio (web sajtu pristupio 03.05.2013. u 21h). Ako rizik da se Telekom obruka ne postoji i da niko to ne bi ni čitao ni primetio, greh zbog grešnih misli neka ide na moju dušu. Danas je ionako dan za iskupljenje od grehova.
 

Нема коментара: