Šta za service providere znači biti customer oriented ili „okrenut korisniku“ ?
Znači razumeti želje i potrebe korisnika.
Ne razmišljati u startu koliko ćete nečega prodati i koliko profitirati, jer ni korisnici nisu glupi. Treba igrati na duge staze, ostvariti odnos poverenja, pomoći korisniku kao svom rođenom. Ne libiti se reći korisniku da skuplje rešenje nije pogodno za njega, ili suprotno, da je skuplje rešenje bolje za njega jer pruža veću korist i više pogodnosti. Korisnik treba da bude zadovoljan ponudom i uslugom, ona treba da ispunjava njegove želje i potrebe i čini ga srećnim i zadovoljnim.
Sve ovo podrazumeva da morate slušati korisnika, postavljati mu pitanja radi boljeg razumevanja i pokazati želju da mu pomognete da izabere i dobije ono što je najbolje za njega.
Budite sigurni da će ovakvim radom vaša baza korisnika vremenom biti sve veća i sve postojanija. A profit ? Ne brinite, nije reč o dobrotvornom radu.
Нема коментара:
Постави коментар