30 децембар 2012

Rezime za nastavak


Nekako sam u većem delu ove godine utanjio sa blogovanjem. Bilo je pisanja profi tekstova za PC Press i Connect, tako da je blog ostao malo uskraćen. Moram da probam da sastavim te tekstove, mislim da to ne bi bilo loše, videćemo. Negde u poslednjem tromesečju, postavio sam sebi cilj da napišem bar 53 posta u ovoj godini – prosečno za svaku sedmicu po jedan. I, evo, uspeo sam! Kampanjski u decembru! Ostalo je puno tema koje nisam stavio na blog, a hteo sam :( ! U odnosu na prošlu godinu podbacio sam za oko 40% tekstova, ali rekoh, to je otišlo u domaće ICT magazine! Ja uvek volim da dobijem feedback, da vidim šta i kako misle čitaoci, šta žele u narednom periodu? Pa, učinite mi uslugu, a učinite možda i sebi uslugu ;)!

U principu, biće stvari i tema koje vredi komentarisati, tako da će blog trajati i dalje. Na blogu mogu malo da budem svoj, kad je već u sistemu to sve manje preporučljivo i sve manje poželjno. Tužno je to - što više mislite svojom glavom, sve ste manje nekome potrebni, sve manje poželjni i sve manje preporučljivi. Ali ne možemo svi u poslušnike, duuvlakače i mediokritete! Ja jednostavno ne mogu u tor, žao mi je!

U današnjem Blicu, rublika Portret, fantastičan citat Olje Bećković:
“Onog časa kad odustanete od sujete, tek onda možete da budete najbolji, tek tada nema razloga da odustajete. Kada prestanete da se takmičite i da se bavite sobom, tad možete da se bavite onim čime treba!”

Zapamtite ovu misao! Olja u maniru svog oca! Ne znam da li sam ranije to već priznao, ali priznajem da u naslovima svojih tekstova pokušavam da imitiram Olju Bećković iz Utiska nedelje! Nju mnogi ne vole, a gledaju je – mene mnogi ne vole, a čitaju me ! Zajednički imenitelj, zavide nam što smo svoji i drugačiji! Ugledajte se na nekog uspešnog, trajnog, prepoznatljivog i autentičnog , a onda sledite svoj put! Ima u ovoj zemlji, srećom, mnogo takvih ljudi. Ja sam, evo, otkrio me fasciniraju žene “od jezika”, ako je to uopšte neko otkriće.

1 коментар:

Lev је рекао...

Srecna Nova godina! Samo tako nastavite, dosta ljudi cita vas blog. Licno, ja najvise volim na vasem blogu da procitam o novim tehnologijama, posebno o LTE. Pa eto, nadam se da cete i u ovoj godini pisati o LTE-u, kako u svetu tako i u srbiji. Po meni uzbudljive godine za telekomunikacije tek predstoje, pa eto, voleo bih na ovom blogu to da ispratim - sta nas ceka u buducnosti, cene, unlimited voice planovi, mobile tv, roming, telenor i sbb fiksna telefonija i njen flat, optika... kao i recimo, dokle ce operateri telefone naplacivati po paprenim cenama. Ima dosta tema koje mogu biti obradjene, a kada ih sada vidim na jednom mestu ovako, sve imaju jednu zajednicku dodirnu tacku - kada cemo i mi da pocnemo da zivimo kao sav normalan svet, bar kada su telekomunikacije u pitanju.