23 октобар 2012

Knjiga, TR i ja


Moram malo da se pohvalim velikim javnim priznanjem za moju kreativnost tj. kreativni potencijal, i to od jednog od ljudi čiji blog je umnogome zaslužan za nastanak mog bloga. Pomislio sam tada, pre pet godina, da osim ekonomista možemo i mi iz telekomunikacija (tj. ja za početak) da pokušamo nešto slično. Zato, osim što pratim Svet telekomunikacija pratim redovno i (blog) Tržišno rešenje. Od TR blogera možete naučiti koliko mnogi priznati i poznati ekonomisti pojma nemaju, usavršite kako se uočava problem, kako se kritički razmišlja i kako se izražava svoj stav. E sad, oni su "omraženi" libertarijanci, vole lične slobode i mogućnost izbora, imaju "problem" sa proklamovanim autoritetima i državom kao preduzetnikom, promovišu konkurenciju i tržišnu utakmicu i ne libe se da kažu tj. napišu ono što misle i kako misle. I bolji su od mene i verovatno nezavisniji i više svoji – zato su mi uzor i zato mi ova knjiga koju ću dobiti od gospodina Slaviše znači mnogo. Znam da znaju da prepoznaju ono što vredi, ono što je pametno, korisno i korektno.

Da ne bude zabune, ovo nije priča o meni i kolegama sa bloga TR – ovo je naravoučenije o prepoznavanju i iskorišćenju vrednosti, talenta, inovativnosti, o javnom tenderu za idejama (koji je u ovom slučaju raspisao Slaviša) kao najboljem načinu da dobijete ono što vam treba i što možete iskoristiti, o besmislenosti sujete i oholosti (da sve najbolje znate), a biće i priča o održanoj reči (kad dobijem knjigu), siguran sam u to ;). I da, beogradski sajam knjiga ne propuštam još od studentskih dana (kupio između ostalog i Prokopijevićevu Slobodu izbora, jer nisam uspeo da je dobijem na poklon).

Нема коментара: