10 август 2013

U Srbiji sve manjka?!



Fabrika Simens u Subotici traži radnike i preduzetnike kao kooperante, ali ne može da ih nađe! Dakle, ne jure Srbi  posao, već  posao traži njih!

Fenomenalan intervju koji je fenomenalno vodio ekonomski novinar koga veoma uvažavam (i odavno žalim što Mijat nije više urednik Blic Novca,  dodatka subotom)! Preporučujem mojim čitaocima: O srpskim zabludama, srpskom shvatanju rada, radnog mesta, preduzetništva, o potpunoj neprilagođenosti  današnjeg školskog sistema potrebama privrede, o shvatanju reindustrijalizacije kod današnjih političara kao reinkarnacije socrealističkih fabrika, o birokratiji i nedostatku institucija i sistema, o Srbiji u kojoj živimo, možda i o nama samima!

Ovo bi trebalo svako u ovoj zemlji da pročita, iako, kako i reče direktor fabrike u intervjuu, ljudi ne vole istinu – više vole zamajavanje! To i sam iz svog radnog iskustva mogu da potvrdim i potpišem – tako je 100%! Ponavljam, sve novine ovo treba da objave i sve televizije da pozovu gospodina Tihomira Rajlića iz Simensa da ovo ispriča da svi čuju! Dok još za sve nas, a naročito našu decu, ima vremena.

P.S.: Velike vrućine ovih dana, ima stvari o kojima se spremam da pišem na blogu, ali ovaj tekst  je takav utisak na mene ostavio da sam odmah seo i napisao. Za ovakvu istinu nema čekanja da se obznani!

1 коментар:

eboye је рекао...

Ja pokušavam ljudima upravo to da objasnim, međutim niko me ne sluša. Kao treba sve privatizovati, a sa druge strane bi svi da im se Titoo njihov dragi vrati.