Jedna vest sa B-92 sajta me je podstakla da kažem nešto što sam ranije možda već i rekao :
udeo na telekomunikacionom tržištu je pomalo anahrona kategorija i sam po sebi nije pokazatelj uspešnosti. Ako podelite kartice za džabe, možete očas posla osvojiti i 100% tržišta (na stranu što se udeo tako i ne meri). Danas je od tržišnog udela mnogo bitnije zadovoljstvo korisnika tj. stepen zadovoljstva korisnika !
Kad je već reč o udelu na tržištu mobilnih operatora u Bosni i Crnoj Gori lako se može uočiti da taj udeo više-manje odgovara nacionalnom sastavu i odgovara "poreklu" mobilnog operatora. Verovatno će tako biti i narednih nekoliko godina.
Operatori bi trebalo da koriste i afirmišu bolja, konkretnija i upečatljivija merila uspešnosti, jer nije samo bitno "biti prvi u selu". Manimo se populizma i "plitkih izjava", bar kad je struka u pitanju. Samo prave vrednosti postaju trajne vrednosti. Nema večnih prijateljstava, samo su interesi večni !
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар