01 новембар 2007

Menadžersko ćoše

Pored telekomunikacija kao struke, lično veoma volim da pratim i čitam i štiva iz ekonomije i menadžmenta. Od ekonomista, nekako su mi mišljenja libertarijanaca najbliža, a menadžment smatram jednom lepom naukom, po mom shvatanju utemeljenom na iskustvu mislećih i preduzimljivih ljudi. Inače, volim teorije koje se u praksi raznim primerima mogu potvrditi i objasniti.

Verujem da među čitaocima mog bloga ima sigurno i onih koji se bave (ili će se baviti) i poslovima rukovođenja, pa im preporučujem da pročitaju sledeći članak. A iz tog članka izdvajam par korisnih i poučnih stavova.

Zadržavanjem radnika koji slabo rade i koje treba otpustiti “...činite medveđu uslugu samom sebi (kao menadžeru), radniku, njegovim kolegama i kompaniji”

Radnike treba unapređivati u nadređene na osnovu njihove sposobnosti da dobro obavljaju poslove upravljanja, a ne zato što svoje aktualne zadatke dobro obavljaju ili zato što su dugo u firmi.”

„...Nekome će doći na naplatu, bilo sada, bilo kasnije.”

Suština teksta je da loš rad i loše upravljanje mogu biti veoma pogubni za budućnost firme. Samo nemojte lakonski reći : „ Ih, pa jasno, sve mi to znamo”. Prvo razmislite koliko ste u priči – danas i sutra.

Нема коментара: