16 јануар 2009

Udarnički u naredne 2 godine

To što je bilo posta na mom blogu oko Nove godine i Božića ne znači da nije bilo nikakvih dešavanja na polju telekomunikacija.
Na inicijativu Ministarstva za telekomunikacije i ID održana je javna rasprava o nacrtu Akcionog plana za realizaciju Strategije razvoja telekomunikacija u Republici Srbiji u periodu od 2006. do 2010. godine. Sama činjenica da je o tom dokumentu svoje stavove mogla da izrazi šira stručna javnost je velika stvar i za svaku pohvalu. Ponuđena verzija (v21) za raspravu praktično i nije doživela neke značajne promene, osim što su rokovi učinjeni recimo realnijim, mada je bilo veoma interesantnih i korisnih predloga, sugestija i mišljenja. Po mom mišljenju ostalo se uglavnom „u rukavicama“. Bitne i suštinske stvari, iako pominjane u diskusijama i prilozima, ostavljene su po strani. Utisak i činjenica je da ima puno posla koji čeka i puno stvari koje treba uraditi i urediti. Ko, kako i realno do kada – živi bili, pa videli. Elem, pogledajte i pročitajte materijale sa sajta MTID (svaka čast za to odgovornima u MTID), a možda još bude reči o tome.
Lično, nisam učestvovao u debati, ali sam pažljivo pročitao poslate priloge i odslušao audio snimke sesija u Beogradu, Novom Sadu i Nišu. Zašto nisam, a bila je prilika ? Razlozi su baš lične prirode i vezani su za moj profesionalni status. Samo slobodan čovek može da misli i da ima stav, a ja se u tom periodu nisam osećao slobodnim. Pošto sam time izneverio i osnovno pravilo blogovanja da kažete ono što mislite, rešio sam da se samokaznim apstinencijom pisanja na blogu za izvesno vreme. Nadajući se i znajući da ima nekih kojima se svidelo moje blogovanje, rešio sam da se vratim „na mesto zločina“.

Нема коментара: