25 октобар 2010

Nova konektivnost

Najveći evropski magazin za telekomunikacije pojavio se i u Srbiji! I kad su ljudi bili tako dobri i dobio sam prvi broj časopisa besplatno, mogu i ja da ne budem mufljuz i da im ovde napravim besplatnu reklamu. Dakle, zapamtite CONNECT.

Prvi dobar utisak u uvodniku, kaže glodur Connecta podsećajući nas Dekarta, da danas važi: „Connected, ergo sum“. Briljantno i efektno, a to sam i očekivao od urednika koji ima sličnu frizuru kao Dekart (bar prema slikama).
Drugi dobar utisak - opet glodur i njegova kreativno izražena potreba za novim multimedijalnim mobilcem – pa sad neka izvole oni koji bi se reklamirali u ovom časopisu ;). Iznenadi me glodur svojom konstatacijim da mu mobilni najmanje služi za telefoniranje, kod mene je baš suprotno.
Treći utisak – časopis je naglašeno posvećen mobilnim komunikacijama, pomislio sam na prvo listanje da je to neki novi Mobilni magazin, ali se kroz osnovu smart-telefona vešto provlači potka Interneta i ipak daje neku novu dimenziju časopisu. Ali neće valjati da i naredni brojevi budu na isti kalup.
Četvri utisak – dobra domaća priča sa komercijalnim direktorom Telekoma o M2M (machine-to-machine) komunikacijama, kojoj prethodi odličan evropski M2M „uvodni“ tekst. M2M je vrlo moderna tema i tehnika, koja nudi veliki potencijal i pruža mnoge pogodnosti za korisnike, a lepo je pročitati da neko od direktora Telekoma javno pokazuje da dobro vlada stručnom materijom. Pažnju mi je privukla i sličica u ovom tekstu gde se osoba sa ženskim imenom i kravatom identifikuje na uređaju za evidenciju (str.79), ali i to je sve u duhu modernih shvatanja i tolerancije (za ovo se šalim, ali nisam mogao da odolim ;) )
Peti utisak – Mala škola umrežavanja – ako je već mala mogla da bi da bude prilagođenija za „male“, ali odlično izabrana tema za start.

Sve u svemu, početak obećava i neka je sa srećom! Namerno neću reći „trajali što duže“, jer je to legendarna ekipa koja još od Računara u vašoj kući „preteruje“ sa bitisanjem. Moja preporuka - budite connect-ovani! A mene, ako se za dan pisipresa sete – sete, ako ne – ovo sam uradio za dobro afirmacije telekomunikacija u Srbiji.

Нема коментара: