Dnevnik Blic je protekle nedelje objavio listu 200 najmoćnijih žena u Srbiji. Kriterijumi “moći” (to oko kriterijuma mi se uvek i naročito dopada!) su lakoća ostvarivanja ciljeva, finansijski i politički uticaj, prepoznatljivost u javnosti, lični autoritet i ugled institucije koju predstavljaju i na kraju, ali ne najmanje važno, lična harizma.
Od žena iz telekomunikacione branše na listi - generalna direktorka SBB-a je u top 10 (na visokom 7. mestu), ministarka telekomunikacija je na 17. mestu, direktorka marketinga VIP mobile-a na 70. mestu, direktorka za korporativne komunikacije Telenora Srbija na 92. mestu. S obzirom na to ko je sve na listi, za mene je ogromno iznenađenje odsustvo direktorke za PR Telekoma Srbija (čak ni među 200). Ne mogu da verujem da je novinarima to moglo da promakne, naročito imajući u vidu kriterijume stavljanja na listu. Ali ovo bi trebalo da boli.
Ja sam još u vreme kad Telekom nije imao PR menadžera zagovarao neophodnost istog (ovde). Sa novim rukovodstvom Telekom je dobio ne samo «običnog» PR-a, nego čak direktora sektora za PR. Žao mi je što efekat toga možda nije evidentan i verifikovan, ali i dalje mislim da Telekom treba i mora da ima osobu koja se bavi PR-om kompanije.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
2 коментара:
Nažalost, morao sam da pribegnem nečemu što maksimalno izbegavam - brisanju komentara.
Kritike i lični stavovi i mišljenja su poželjni, ali ovaj blog nije žuta štampa i ne bavi se ničijim intimnim pitanjima.
Постави коментар